Stránky

neděle 27. května 2012

Rodina a vztahy

Jak málo stačí k dětské radosti!



Snad není nic kouzelnějšího a sladšího než dětský smích. Je ale zvláštní, že každé dítě dokáže svou radost projevit velice originálním způsobem. Děti se dokáží zasmát docela spontánně, nenuceně a takový smích je opravdu nakažlivý. Tedy aspoň na mě to tak působí. Zkusil jsem vybrat tři nejlepší, na které jsem narazil. Roztomilý dětský smích, který rozesměje. Posuďte sami...

3.místo (jak málo stačí...)


2.místo (dlouho na prvním místě, ale totální vítěz prostě nemá konkurenci)


1.místo (zasloužené)


3 komentáře:

  1. A mně se nejvíc líbí číslo 3...Malé děti jsou úžasně spontánní a radují se z maličkostí.

    OdpovědětVymazat
  2. Jejej to jsou užasné videjka, mám ráda děti a dětský smích. Krásný smíškové. Libí se mi všechny videjka u mě vítězí jak u Amélky 3.

    Chtěla bych všechny nejen maminky pozvat na naše druhé webové stránečky, které by měli pomoct Vlastíkovi jako pomůcka, při zvládání našeho ADHD. Třeba to i nějakým rodičům pomůže a podělí se semnou o své zkušenosti s ADHD.

    http://mamsvujsvet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhrená videa, až mi z toho smíchu tekly slzičky

    OdpovědětVymazat